Педагогічний проект
«Дотик до філософії серця В.О.Сухомлинського»
(до 100-річчя від дня народження
Василя Олександровича Сухомлинського)
Василь Сухомлинський – один з найвідоміших педагогів ХХ століття, який увійшов в історію педагогіки як педагог-гуманіст, творець педагогічної системи, в центрі якої перебуває дитина, як унікальна особистість. Він створив цілісну і досить ефективну методику виховання Людини і Громадянина, яка спрямована на всебічний розвиток особистості, показав зразки педагогічної майстерності, запропонував ряд оптимальних методів навчання та виховання, розробив численні рекомендації та поради практичним працівникам, за що завоював вдячність сотень тисяч людей.
Усеосяжна, багатоаспектна науково-педагогічна творча спадщина Василя Олександровича Сухомлинського з роками не втрачає своєї актуальності, а відкривається все новими і новими гранями. Вона – невичерпне джерело світла, енергії, любові 39-та сесія Генеральної конференції ЮНЕСКО затвердила рішення про відзначення у 2018 році на рівні ЮНЕСКО 100-річчя від дня народження Василя Олександровича Сухомлинського.
На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України №464-р від 04.07.2018 “Про затвердження плану заходів з відзначення у 2018 році 100-річчя від дня народження Василя Сухомлинського”, постанови Президії НАПН України № 1-2/15-381 від 21.12.2017 “Про відзначення у 2018 році 100-річчя від дня народження Василя Олександровича Сухомлинського” та з метою відзначення у 2018 році 100-річчя великого українського педагога, гуманіста сучасності, вченого зі світовим іменем, публіциста, видатного педагога, дитячого письменника, який пропонує різносторонні підходи у навчанні учнів, що спрямовані на формування національного та естетичного світобачення, викладачі та студенти ВКНЗ «Коростишівський педагогічний коледж імені І.Я.Франка» Житомирської обласної ради провадять педагогічний проект «Дотик до філософії серця В.О.Сухомлинського».
Завдання проекту.
- Упровадження педагогічної системи В. Сухомлинського, що базується на принципах гуманізму – на визнанні особистості дитини як найвищої цінності.
- Утвердження педагогічних ідей Василя Сухомлинського, що є своєрідною педагогічною енциклопедією всебічного розвитку особистості, теоретичні аспекти та практичний досвід якої в умовах модернізації змісту сучасної шкільної освіти та впровадження нових державних стандартів є актуальними і заслуговують на подальше ґрунтовне вивчення та використання.
- Виявлення та заохочення талановитих дослідників творчої спадщини мислителя, педагога й митця.
- Створення цілісної системи пошуку та виховання творчо обдарованої особистості.
Місце реалізації проекту: ВКНЗ «Коростишівський педагогічний коледж імені І.Я.Франка» Житомирської обласної ради.
Термін реалізації проекту: 2018-2019 навчальний рік.
Учасники проекту: викладачі та студенти ВКНЗ «Коростишівський педагогічний коледж імені І.Я.Франка» Житомирської обласної ради.
Очікувані результати.
- Популяризація педагогічних ідей В.О.Сухомлинського через діалогічний взаємозв’язок «викладач–студент», «учитель–учень».
- Підвищення почуття власної значимості, відповідальності за процес фахового становлення молодого спеціаліста.
- Презентація якісно нового продукту, що створений зусиллями колективної праці та критичного мислення.
Характеристика проекту
- За провідною діяльністю: практико-орієнтований.
- За галуззю виконання: інтегрований (у процесі їх виконання використовуються знання з різних дисциплін).
- За змістом: надпредметний.
- За складом учасників: коледжанський.
- За кількістю учасників: колективний.
- За тривалістю виконання: довготривалий (реалізація проекту триває кілька місяців).
СТРАТЕГІЯ ПРОЕКТУ